Pages

lauantai 11. syyskuuta 2010

Berlin Failstifal

Tämä viikko Berliinissä on ollut käynnissä Berlin Music Week, joka huipentui nyt viikonloppuna Berlin Festivaliin. Tai ainakin yritti huipentua. Järjestelyt taisivat ontua perjantaina ja niinpä järjestäjät poliisin kehoituksesta sulkivat festarit muutamaa tuntia aiemmin kuin oli tarkoitus. Ilmeisesti pelättiin tämän kesän Love Paraden uusintaa. Itse en tilannetta nähnyt kovinkaan pahana ja olin tosi harmissani, kun sulkemisen takia en nyt päässyt nyt näkemään Fatboy Slimiä, jota olin odottanut aivan innoissani. Illan aikana olin tankannut itseni täyteen energiajuomaa, jotta jaksaisin valvoa ja tanssia keikan alusta loppuun, eli jonnekin aamu viiteen.. Ja sitten kävi näin :( Ihan hyvä, että mulla oli lippu vain perjantaille, koska nyt lauantaina turvallisuussyistä festarit kestää vain klo 23 asti. Ois harmittanu maksaa täysi hinta vajaista kemuista.

Onneksi näin kuitenkin Robynin ja Fever Rayn. Erityisesti ilahduin Robynista, koska en ole missään vaiheessa oikein artistia fanittanut, vaikka joistakin kappaleista olen ihan tykkäillyt. Robynin keikka oli vaan niin energinen, että menisin vaikka heti naisen keikalle uudestaan. Robynin tyyli on myös tosi persoonallinen ja lavasäteilyä löytyi. Dancehall-kuvioitakin veti tyylikkäästi. Kameraa en viittinyt ottaa festareille mukaan, mutta laitanpa tähän pari kappaletta Robynin uusimmalta levyltä, jos joku ei vielä ole tutustunut. Hyvää poppia:





0 kommenttia: